W 1969 roku w Polsce rządził Władysław Gomułka, na Księżycu stanął pierwszy człowiek i urodziła się Jennifer Lopez. Ale gdyby ktoś wtedy kupił dom od EcoReadyHouse, to ciągle miałby go na gwarancji. Choć 50 lat braku zmartwień związanych z domowymi instalacjami wydaje się niemożliwe, to właśnie to czeka właścicieli domów od EcoReadyHouse. Innowacyjne, modne i odrobinę gadżeciarskie budynki są wprost wymarzonym lokum dla milenialsów.
Różnie wyznacza się lata urodzenia, które dają przynależność do pokolenia Y, czyli millenialsów. Zwykle to przedział od połowy lat 80. do końca XX w. Najstarsze roczniki weszły już w wiek, kiedy na poważnie myśli się o zamieszkaniu na swoim. Oczekiwania jednak, mają zdecydowanie różne od poprzednich pokoleń. Jak wynika z opracowanych przez PwC badań, dla millenialsów istotnymi wartościami są pasja, rozwój i oraz poczucie sensu w tym, co robią. Są często ważniejsze niż kariera czy sukces. 61 proc. chętniej założyłoby startup niż wspinało się po korporacyjnej drabinie.
Inna analiza – przeprowadzona przez Facebooka - dowodzi, że millenialsi to trudni, ale jednocześnie bardzo lojalni klienci. Ich zaufanie zdobywa się poprzez autentyczne doświadczenia i wysoką jakość. Dobry smartfon, który trafi w ich upodobania, zastępuje im kilka urządzeń i gotowi są przeznaczyć na niego znaczne kwoty. Badanie „Home Buyer and Generational Trends”, udowadnia, że pokolenie Y jest ostrożne w temacie zakupu domu, czy mieszkania. Uwaga skupia nie tylko na cenie i metrażu, ale w równym stopniu na lokalizacji i nowoczesnym wyposażeniu.
Raporty dotyczący millenialsów zgodnie pokazują, że ci ludzie świetnie poruszają się w świecie gadżetów elektronicznych i mobilnych aplikacji. Gdy myślą o nieruchomościach, szukają gotowych rozwiązań. W przeciwieństwie do swoich rodziców, z których wielu budowało domy metodą gospodarczą, pokolenie Y oczekuje domów wykończonych “pod klucz”, do zamieszkania od zaraz. W to oczekiwanie doskonale wpisują się domy ERH. Mają mnóstwo sprytnych rozwiązań i są praktycznie bezawaryjne. Każdy z naszych domów objęty jest 50-letnią gwarancją - opowiada Wojciech Pronobis, Country Director Poland marki ERH z firmy EcoReadyHouse.
Kim jest partner w budowie domu?
Millenialsi nie szukają więc firmy budowlanej – szukają partnera do budowy domu. Kogoś, kto w ich imieniu kompleksowo zaopiekuje się budową domu i nie będzie zadawał pytań o wybrany przekrój rur, rodzaj przewodów elektrycznych czy gęstość zaprawy. Na rynku wyróżnia się tu EcoReadyHouse, która czuwa ona nad całym przebiegiem prac, kontaktując się z podwykonawcami i dbając o spójność dostarczanych przez nich usług. Dzięki temu budowa domu przebiega w skoordynowany sposób i trwa zaledwie 3-6 miesięcy. ERH chętnie stosuje proste i funkcjonalnych rozwiązania popularne w Skandynawii.
Angażujemy do współpracy specjalistów, którzy nadążają za ekologicznymi trendami. Dzięki temu nasze domy są niezwykle tanie w użytkowaniu. Potrzebują nawet 8 razy mniej energii niż tradycyjne, gdyż korzystają z odnawialnych źródeł energii jak choćby panele fotowoltaiczne. Gwarantujemy też niezawodność technologii użytych do sterowania urządzeniami domowymi - mówi Wojciech Pronobis, Country Director Poland marki ERH z EcoReadyHouse.
To właśnie pełna kontrola nad procesem budowy domu pozwala ERH na udzielenie długoletniej gwarancji skuteczności zastosowanych rozwiązań.
Wymarzony dom dla millenialsa
Stworzenie domu dla generacji, która nie kwapi się nawet do posiadania samochodu, bo dzięki mobilnym aplikacjom korzysta z carsharingu, jest prawdziwym wyzwaniem. Firma EcoReadyHouse zdołała mu sprostać. Tworzy domy, które są jak duży nowoczesny gadżet. Zamontowane systemy są sterowane z poziomu aplikacji w telefonie lub tablecie, a wyłączyć światło w garażu można nawet z drugiego końca świata. Dzięki sterowaniu urządzeniami z poziomu smartfona, budynek – jak telefoniczną aplikację – można dostosowywać do własnych potrzeb i preferencji. Dodatkowo, Domy ERH można na etapie projektowania dowolnie personalizować, wybierając wśród dostępnych kolekcji wykończenia wnętrz lub też mieszając dostępne w nich elementy. Klient otrzymuje również szeroki wachlarz modeli do wyboru – od klasycznego rodzinnego domu z tarasem po oryginalną parterową rezydencję z płaskim dachem.
Indywidualne podejście sprawia, że powstały dom jest dla jego mieszkańców nie tylko „bazą”, ale staje się ulubionym miejscem do przebywania, gdzie chętnie odwiedzą ich bliscy. Posiadanie przestrzeni do przeżywania razem pozytywnych doświadczeń jest kolejną potrzebą wspólną dla osób z pokolenia Y. Często zaspokajają ją modne lokale, a teraz staje się to możliwe również dzięki domom ERH. Podobnie jest z charakterystycznym dla
millenialsów zamiłowaniem do elastyczności i mobilności. Dzięki wysokiej jakości wykończenia i 50-letniej gwarancji ich domy ERH są przez cały czas w idealnym stanie. Nie ma więc problemu, by je wynająć, gdy w głowie nagle pojawi się pomysł wyruszenia dookoła świata w pogoni za nową pasją.